1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP") upravují podmínky používání seznamovací webové aplikace umístěné a provozované na webovém portálu www.hledamsponzora.cz, www.hladamsponzora.sk, www.sponsorsuche.eu, sponsor.dating, www.sponsordate.com upravují práva a povinnosti Smluvních stran, společnosti Adentech, s.r.o., IČO: 054 44 233, se sídlem Lindnerova 1610/4, Praha 8, PSČ 180 00, e-mail: info zavináč hledamsponzora tečka cz (dále jen „Provozovatel“) a Uživatele.
1.2 Pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek mají níže uvedené pojmy následující význam:
a) Aktivní profil: zpoplatněná služba umožňující v určeném množstevním rozsahu a po určitý čas kontaktovat Uživatele hledající Sponzora;
b) Aplikace: seznamovací webová aplikace umístěná na Portálu a provozovaná Provozovatelem;
c) Ceník: dokument vydaný Provozovatelem, který určuje poplatky za poskytování Služeb, a který je součástí přílohy č. 1 těchto VOP;
d) Negativní zkušenost: Negativní hodnocení udělené Uživatelem hledající Sponzora Uživateli – Sponzorovi, nebo naopak, založené na reálné zkušenosti;
e) Oznamovatel: Uživatel, který Provozovateli zašle oznámení o protiprávní povaze informací uveřejněných v rámci Aplikace, včetně případně informací, které jsou součástí konverzace Uživatelů;
f) Portál: webový portál dostupný na internetových stránkách www.hledamsponzora.cz, www.hladamsponzora.sk, www.sponsorsuche.eu, sponsor.dating, www.sponsordate.com;
g) Služby: služby Provozovatele poskytované Uživateli na základě Smlouvy, spočívající zejména v umožnění přístupu do Aplikace a využívání jejích funkcionalit, včetně Aktivního profilu;
h) Smlouva: smlouva o užívání Aplikace uzavřená mezi Provozovatelem a Uživatelem postupem dle těchto VOP, na jejímž základě dojde k poskytování Služeb ze strany Provozovatele Uživateli;
i) Smluvní strany: Provozovatel a Uživatel;
j) Uživatel: registrovaný uživatel Aplikace, který uzavřel Smlouvu v souladu s těmito VOP, případně též žadatel o registraci do Aplikace;
k) VOP: tyto všeobecné obchodní podmínky používání Aplikace, které jsou nedílnou součástí Smlouvy
l) Výstraha: upozornění zaslané Uživateli Provozovatelem v případě, že Uživatel jedná v rozporu s právními předpisy, porušuje tyto VOP nebo jedná v rozporu s dobrými mravy či ohrožuje veřejný pořádek.
1.3 Provozovatel stanovuje následující základní podmínky pro uzavření Smlouvy a pro užívání Aplikace:
a) Uživatel dosáhl věkové hranice zletilosti a plné způsobilosti k právnímu jednání podle právních předpisů České republiky a země, odkud se Uživatel do Aplikace připojuje;
b) Uživatel splňuje zákonné předpoklady pro vstup do Aplikace ze země, odkud se do Aplikace připojuje;
c) Uživatel se necítí být pohoršen, uražen, či ohrožen obsahem informací nebo sdělení zveřejněných v Aplikaci.
1.4 Uzavřením Smlouvy Uživatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem těchto VOP, v plném rozsahu jim porozuměl a souhlasí se všemi právy a povinnostmi obsaženými v těchto VOP a z těchto VOP vyplývajících.
1.5 Vzájemné vztahy neupravené Smlouvou nebo těmito VOP, včetně otázek uzavření Smlouvy, její platnosti a účinnosti, se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“). V případě vzájemného rozporu má Smlouva včetně VOP přednost před dispozitivními ustanoveními Občanského zákoníku, zavedenou praxí a/nebo zvyklostmi odvětví.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY, UŽIVATELSKÝ ÚČET A PROFIL
2.1 K uzavření Smlouvy je nezbytná registrace do Aplikace. Registrace je bezplatná. Registrovat se může pouze fyzická osoba, která splňuje základní podmínky pro užívání Aplikace stanovené v čl. 1.3 VOP.
2.2 Uživatel provede registraci vyplněním a odesláním registračního formuláře, který je dostupný na Portálu. V registračním formuláři je Uživatel povinen vyplnit svoji přezdívku, platnou e-mailovou adresu, celé datum narození, další informace označené registračním formulářem jako povinné, a zvolit heslo pro přístup do Aplikace. Zároveň musí Uživatel výslovně potvrdit, že dosáhl věkové hranice zletilosti. Uživatel je povinen v registračním formuláři uvádět pouze správné, pravdivé a úplné údaje. Za uvedení nesprávných, nepravdivých či neúplných údajů nese Uživatel plnou odpovědnost, a to i ve vztahu k dalším Uživatelům či třetím osobám, kterým by v důsledku uvedení nesprávných, nepravdivých či neúplných údajů vznikla jakákoliv újma. Předpokladem odeslání registračního formuláře je potvrzení, že se Uživatel seznámil s těmito VOP, že jim v plném rozsahu porozuměl, a že s nimi souhlasí. Odesláním registračního formuláře Uživatel také potvrzuje, že se seznámil s „Informacemi o zpracování osobních údajů“, které jsou dostupné zde.
2.3 Provozovatel potvrdí Uživateli úspěšné provedení registrace zasláním potvrzovacího e-mailu. Doručením potvrzovacího e-mailu Uživateli dochází k uzavření Smlouvy. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
2.4 Část uživatelského účtu, která slouží pro uveřejňování a zobrazování informací o Uživateli dle podmínek stanovených těmito VOP a limity Aplikace, je profilem Uživatele. Aplikace klade na profil Uživatele požadavky/nároky uvedené na Portále. Po uzavření Smlouvy Provozovatel zřídí Uživateli jeho uživatelský účet, jehož prostřednictvím Uživatel vstupuje do Aplikace a využívá Služby. Po vyplnění údajů Uživatele do profilu prochází profil Uživatele schválením ze strany Provozovatele; výjimkou je fotogalerie pod heslem, která žádnou kontrolou neprochází a text „o sobě“, který prochází jen automatizovanou strojovou kontrolou. Do prvotního schválení profilu Uživatele mohou být některé funkce Aplikace (i všechny) nepřístupné. Pokud Uživatel provede po prvotním schválení změny ve svém uživatelském profilu, podléhají tyto změny také schválení ze strany Provozovatele, ale nedochází již k omezení funkcí Aplikace. Provozovatel provede schválení a zřídí uživatelský účet do 48 hodin po uzavření Smlouvy nebo po provedení změn profilu. Pokud není profil Uživatele schválen (neodpovídá nárokům na profil), je na to Uživatel upozorněn prostřednictvím Aplikace, včetně toho, jak má být profil vhodně upraven a po provedení úprav profilu Uživatelem jde profil do dalšího kola schválení, a to i opakovaně, dokud bude mít nedostatky.
2.5 Přístup do uživatelského účtu je zabezpečen pomocí přihlašovacích údajů, kterými jsou e-mailová adresa Uživatele a zvolené heslo. Uživatel je povinen zachovat své přihlašovací údaje v tajnosti a není oprávněn umožnit užívání svého uživatelského účtu třetím osobám. Pokud Uživatel sdělí své heslo třetí osobě, je Provozovatel oprávněn omezit Uživateli funkce Aplikace a/nebo omezit Uživateli přístup k jeho uživatelskému účtu. Uživatel je odpovědný za aktivitu probíhající v rámci jeho uživatelského účtu, nehledě na to, zda ji činí uživatel, jiná Uživatelem pověřená osoba či jakákoliv jiná třetí osoba, které umožnil užívání svého uživatelského účtu.
2.6 Za obsah veškerých informací obsažených v uživatelském účtu a/nebo uveřejněných na profilu Uživatele včetně obsahu veškerých sdělení zaslaných jejich prostřednictvím nebo za informace jinak sdělené Provozovateli nebo vložené do Aplikace, je vždy odpovědný Uživatel. Provozovatel, až na výjimky zde uvedené, neprovádí kontrolu těchto informací a/nebo sdělení a nenese odpovědnost za jejich správnost, pravdivost či úplnost. Provozovatel nenese odpovědnost za dodržování nabídek a dohod Uživatelů.
3. SLUŽBY A PRAVIDLA JEJICH VYUŽÍVÁNÍ
3.1 Uživatelé hledající Sponzora s nahranou fotografií mohou využívat následující funkce Aplikace:
a) zaslání sympatií jinému Uživateli;
b) udělování Negativních zkušeností Uživatelům – Sponzorům, se kterými měl, nebo má odemknutou konverzaci;
c) Uživatel může prohlížet fotografie ostatních Uživatelů, vyjma fotogalerie pod heslem;
d) Uživatel může kontaktovat Uživatele – Sponzory bez omezení.
3.1.1. Pokud se Uživatel hledající sponzora nepřihlásí na svůj profil (do uživatelského účtu) po dobu 14 (čtrnácti) dní, bude jeho profil vyřazen z databáze (nebude se zobrazovat ostatním Uživatelům). Profil se opět zařadí do databáze opětovným přihlášením do profilu (uživatelského účtu).
3.1.2. Pokud má uživatel hledající sponzora 15 nebo více nepřečtených vzkazů, je jeho profil automaticky vyřazen z přehledu uživatelů
3.1.3. Pro počet negativních zkušeností u Uživatelů hledající Sponzora platí tato opatření:
a) 2 negativní zkušenosti = Povinnost Ověřit profil podle čl. 4.6 těchto VOP,
b) 3 negativní zkušenosti = Zablokování funkce navazování konverzací,
c) 5 negativních zkušeností = profil se nebude zobrazovat v přehledu uživatelů v Aplikaci a bude Uživateli uzavřen přístup do přehledu Uživatelů - Sponzorů.
3.1.4. Provozovatel může na žádost Uživatele hledajícího Sponzora Negativní zkušenosti skrýt z jeho veřejného profilu. Pokud z jakéhokoliv důvodu Provozovatel skryje 1 (jednu) či více Negativních zkušeností Uživateli hledajícího Sponzora, projeví se takové skrytí pouze navenek, ale nemá vliv na opatření podle čl. 3.1.3.
3.2. Uživatelé – Sponzoři mohou využívat Aplikaci následovně:
3.2.1. Uživatelé – Sponzoři bez Aktivního profilu s nahranou fotografií mohou využívat následující funkce Aplikace:
a) zaslání sympatií jinému Uživateli;
b) udělování Negativních zkušeností Uživatelům hledajícím Sponzora (pouze ve vztahu k těm, se kterými měl, nebo má odemknutou konverzaci);
c) Uživatel může prohlížet fotografie ostatních Uživatelů, vyjma fotogalerie pod heslem;
3.2.2. Uživatelé – Sponzoři s Aktivním profilem mohou využívat následující funkce Aplikace:
a) zaslání sympatií jinému Uživateli;
b) udělování Negativních zkušeností Uživatelům hledajícím Sponzora, se kterými měl, nebo má odemknutou konverzaci;
c) Uživatel může prohlížet fotografie ostatních Uživatelů, vyjma fotogalerie pod heslem;
d) Uživatel může žádat o heslo k fotogalerii pod heslem;
e) Uživatel může kontaktovat a odemykat konverzace s Uživateli hledající sponzora, a to podle podmínek stanovených v čl. 3.3 VOP a v příloze č. 1 těchto VOP.
3.2.3. Uživatelům – Sponzorům, kteří po registraci alespoň jednou nezakoupili Aktivní profil, bude automaticky po 30 přihlášení do Aplikace uzavřen přístup do přehledu Uživatelů hledajících Sponzora.
3.3. Uživatelé – Sponzoři mohou kontaktovat Uživatele hledající Sponzora pouze v případě zakoupení Aktivního profilu, a to v rozsahu, po období a za částku uvedenou v Ceníku.
3.4. Aktivní profil lze objednat pomocí formuláře dostupného v Aplikaci z uživatelského účtu, a to kliknutím na tlačítko „Závazně objednat a zobrazit údaje k platbě“. Provozovatel neúčtuje žádné zálohy, Uživatel je však povinen cenu za aktivaci uhradit předem převodem na účet Provozovatele. K aktivaci profilu ve stanoveném rozsahu dojde bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 24 hodin po zaplacení ceny za Aktivní profil, není-li níže v těchto VOP uvedeno jinak.
3.5. Zaplacením ceny se rozumí okamžik připsání ceny za Aktivní profil na bankovní účet Provozovatele. Daňový doklad bude vystaven a Uživateli zaslán v elektronické podobě.
3.6. Pro čerpání zakoupeného počtu konverzací platí tato pravidla a dále pravidla uvedená v příloze č. 1 těchto VOP:
3.6.1. Poskytovatel může v rámci svých marketingových akcí poskytnout Uživateli určitý počet konverzací zdarma, tj. navýšit limit pro počet odemknutých konverzací v daném období; podrobnosti budou v takovém případě uvedeny v Aplikaci. Pro účely postupu dle VOP pak platí, že nejdříve dochází k čerpání placeného limitu pro počet odemknutých konverzací stanoveného pro daný typ Aktivního profilu v Ceníku, po jeho vyčerpání dochází k čerpání limitu pro počet odemknutých konverzací poskytnutých zdarma.
3.6.2. Objednávka a platba ceny za Aktivní profil je považována za žádost Uživatele o poskytování zpoplatněných Služeb ze strany Poskytovatele. Uživatel výslovně souhlasí s tím, aby mu byla Služba poskytnuta (případně bylo zahájeno její poskytování), tj. aktivován Aktivní profil již před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy ve vztahu k poskytování zpoplatněných Služeb (tj. Aktivní profil). V opačném případě bude možné Službu poskytnout (aktivovat Aktivní profil) až po uplynutí 14 dnů pro odstoupení ve vztahu k poskytování zpoplatněných Služeb (tj. Aktivní profil). Postup pro odstoupení od smlouvy je popsán dále v těchto VOP.
3.6.3. Uživatel bere na vědomí, že je-li Služba ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy podle čl. 3.6.2 těchto VOP v plném rozsahu splněna (například dojde k vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací), nemá Uživatel právo od Smlouvy ve vztahu k poskytnutým zpoplatněným Službám odstoupit. Neuplynula-li lhůta pro odstoupení od Smlouvy podle čl. 3.6.2 těchto VOP a nebyla-li v této lhůtě Služba v plném rozsahu splněna, právo od Smlouvy odstoupit ve vztahu k poskytnutým zpoplatněným Službám Uživateli náleží. Uživatel nicméně bere na vědomí, že v případě odstoupení od dané části Smlouvy učiněném po aktivaci profilu je povinen zaplatit Provozovateli poměrnou část ceny Aktivního profilu za již poskytnutou část Služby. Poměrná část ceny se určí podle počtu vyčerpaných odemknutých konverzací v rámci stanoveného limitu. V případě, že Uživatel ve lhůtě pro odstoupení vyčerpá celý stanovený limit pro odemknuté konverzace, nemůže již od Smlouvy ve vztahu k poskytování zpoplatněných Služeb odstoupit.
3.6.4. Uživatel bere na vědomí, že pokud cenu za Aktivní profil uhradí na účet vedený u české banky v jiné měně než v českých korunách, bude mu v případě odstoupení od smlouvy vyplacena poměrná část ceny v českých korunách. Případné kurzové ztráty tak nese Uživatel.
3.7. V případě, že Uživatel zašle Provozovateli vyšší platbu za Aktivní profil než dle aktuálního Ceníku, bude Provozovatelem navýšeno trvání Aktivního profilu poměrně o výši přeplatku. V případě, že Uživatel jedná v rozporu s dobrými mravy nebo v rozporu se zásadou poctivého obchodního styku, zejména úmyslně zasílá vyšší platby za Aktivní profil a následně nereaguje na výzvy Provozovatele, je Provozovatel oprávněn omezit Uživateli funkce Aplikace nebo omezit přístup Uživatele do jeho uživatelského účtu.
3.8. V případě, že Uživatel složil cenu za Aktivní profil prostřednictvím vkladu na účet v příslušné bance, je povinen Provozovateli v případě omezení přístupu do Uživatelského účtu po vyzvání sdělit své bankovní spojení (číslo účtu), na které může Provozovatel Uživateli vrátit celou, nebo poměrnou částku za Aktivní profil. V případě, že Uživatel nesdělí Provozovateli do 7 dnů od doručení výzvy své bankovní spojení, zašle Provozovatel Uživateli přeplatek prostřednictvím posledního využitého bankovního spojení známého Provozovateli. V takovém případě je Provozovatel oprávněn z přeplatku odečíst poplatky za uskutečnění transakce. Není-li žádné bankovní spojení Uživatele Provozovateli známo, bude Provozovatelem navýšeno trvání Aktivního profilu poměrně o výši přeplatku.
3.9. Platnost Aktivního profilu bude ukončena po skončení délky zakoupeného období, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve. Nevyčerpaný limit pro odemknuté konverzace se nepřenáší do dalšího období, a to včetně konverzací poskytnutých zdarma. Za odemknutí konverzace se považuje zahájení konverzace s jiným Uživatelem ze strany Uživatele s Aktivním profilem prostřednictvím Aplikace. V případě, že konverzaci zahájí Uživatel hledající Sponzora, se za odemknutí konverzace považuje odpověď ze strany Uživatele s Aktivním profilem. Odemknuté konverzace zůstávají natrvalo odemknuté, tedy i po ukončení platnosti Aktivního profilu.
3.10. Uživatel bere na vědomí, že odemknuté konverzace s jiným Uživatelem se ve výpisu konverzací nezobrazí a nebudou tudíž dále dostupné v případě, že:
a) dojde k deaktivaci profilu Uživatele, nebo Uživatele, se kterým byla konverzace odemknuta;
b) Uživatel si jiného Uživatele zablokuje;
c) Uživateli bude zablokován/omezen přístup k uživatelskému účtu (Aplikaci) dle těchto VOP.
4. DALŠÍ PODMÍNKY PRO UŽÍVÁNÍ APLIKACE
4.1 Přístup k Aplikaci a její užívání nejsou zpoplatněny s výjimkou ceny za Aktivní profil. Náklady vzniklé v souvislosti s připojením k internetu jdou k tíži Uživatele, stejně jako problémy Aplikace s tím spojené (nedostupnost, nesprávné fungování…).
4.2 Na profilu nesmí být uvedeno bankovní spojení či přímé kontaktní údaje (například e-mail, telefonní číslo, adresa, jména na sociálních sítích apod.) na Uživatele, které by umožňovaly propojení Uživatelů mimo Aplikaci. Uživatel také nesmí o přímé kontaktní údaje žádat ostatní Uživatele prostřednictvím veřejného sdělení, které je uveřejněno na jeho profilu. V případě porušení těchto povinností si Provozovatel vyhrazuje právo takové informace neuveřejnit a požadovat odstranění těchto nedostatků.
4.3 Uživatel hledající Sponzora nesmí v prvním vzkazu konverzace s Uživatelem – Sponzorem uvést své přímé kontaktní údaje. Za porušení tohoto článku bude Uživateli zablokována možnost navázání konverzace na 48 hodin.
4.4 Na profilu nesmí být uveřejněny nevhodné fotografie. Za nevhodné fotografie se považují fotografie odporující právním předpisům, dobrým mravům, obecným pravidlům slušnosti, zejména fotografie pornografické či vulgární. V případě fotogalerie pod heslem Provozovatel nekontroluje fotografie do ní umístěné Uživatelem ve smyslu čl. 2.4 těchto VOP. Za porušení tohoto článku může Uživatel dostat Výstrahu viz čl. 4.11.
4.5 Pokud Uživatel závažným způsobem porušuje tyto VOP, chová se nemorálně nebo v rozporu s dohodnutým principem chování, může mu jiný Uživatel, který má s Uživatelem odemknutou konverzaci, ve které došlo k výměně vzkazů z obou stran, udělit Negativní zkušenost, která bude následně zobrazena v profilu Uživatele. Na udělení Negativní zkušenosti bude Uživatel Provozovatelem upozorněn e-mailem. Udělení Negativní zkušenosti může mít trvalý dopad na rozsah Služby poskytované Uživateli – Sponzorovi, a to podle podmínek uvedených v příloze č. 1 těchto VOP.
4.6 Uživatel může požádat o „Ověřený profil“. Ověření profilu probíhá prostřednictvím ověření pravosti fotografií. Po ověření fotografií ze strany Provozovatele získá Uživatel status „Ověřený uživatel“. O Ověřený profil může Uživatel zažádat v Aplikaci, kde také nalezne postup a podmínky ověření profilu. Fotografie nahraná pro účely ověření profilu slouží pouze pro účely ověření Uživatele a nebude ze strany Provozovatele využita k jiným účelům, ani nebude ze strany Provozovatele nikde zveřejněna.
4.7 Aplikaci nelze ze strany Uživatele využívat ke komerčním účelům, nabízení práce, zboží či služeb jiným Uživatelům, zasílání reklamních či obchodních sdělení nebo odesílání www odkazů na jiné portály konkurenčního charakteru a získávání kontaktů pro komerční účely či jinak v rozporu se Smlouvou, těmito VOP a obecně závaznými předpisy. ZEJMÉNA JE ZAKÁZÁNO NABÍZENÍ SEXUÁLNÍCH SLUŽEB ČI PROSTITUCE. Umístění takového obsahu v Aplikaci je možné Provozovateli nahlásit, a to buď prostřednictvím Aplikace přes tlačítko „Nahlásit“ na profilu nahlašovaného Uživatele či v konverzaci, nebo e-mailem na adresu info zavináč hledamsponzora tečka cz. Za porušení tohoto článku může Uživatel dostat Výstrahu viz čl. 4.11.
4.8 Uživatel není oprávněn zveřejňovat jakékoliv informace z neveřejné části Portálu (tj. části, která je přístupná pouze registrovaným Uživatelům), mimo informací týkajících se výlučně tohoto Uživatele, ani jakékoliv neveřejné informace týkající se ostatních Uživatelů, včetně fotografií ostatních Uživatelů či konverzací s ostatními Uživateli v rámci Aplikace. Za porušení tohoto článku může Uživatel dostat Výstrahu viz čl. 4.11.
4.9 Uživatel není oprávněn mít v Aplikaci více než jeden uživatelský profil. V PŘÍPADĚ VYTVOŘENÍ NOVÉHO PROFILU UŽIVATEL SOUHLASÍ S TÍM, ŽE MU BUDE PŘEVEDEN POČET UDĚLENÝCH NEGATIVNÍCH ZKUŠENOSTÍ A VÝSTRAH Z PŮVODNÍHO PROFILU DO NOVÉHO PROFILU (UŽIVATELSKÉMU ÚČTU). Pokud se Uživatel pokusí obejít nebo obejde toto pravidlo, je Provozovatel oprávněn omezit Uživateli přístup (deaktivovat) ke všem jeho uživatelským účtům.
4.10 Uživatel se zavazuje vůči ostatním Uživatelům jednat v souladu s dobrými mravy a nedopouštět se vůči nim nevhodného chování, zejména je neurážet a nejednat vůči nim v rozporu s právními předpisy. Uživatel je v případě nevhodného chování jiného Uživatele nebo v případě zjištění jiného porušení těchto VOP jiným Uživatelem oprávněn tuto skutečnost oznámit Provozovateli, a to buď prostřednictvím Aplikace přes tlačítko „Nahlásit“ na profilu nahlašovaného Uživatele, nebo e-mailem na adresu info zavináč hledamsponzora tečka cz. Za porušení tohoto článku může Uživatel dostat Výstrahu viz čl. 4.11.
4.11 Pokud Uživatel jedná v rozporu s právními předpisy, porušuje tyto VOP nebo jedná v rozporu s dobrými mravy či ohrožuje veřejný pořádek, může mu být na e-mail Provozovatelem zaslána Výstraha upozorňující na jeho nežádoucí jednání.
4.12 Pokud Provozovatel Uživateli udělí:
4.12.1 1 (jednu) a více Výstrah za užívání Aplikace k provozování nebo poptávání prostituce a/nebo za porušení právních předpisů;
4.12.2 2 (dvě) a více Výstrah za porušení povinností podle čl. 4.4, čl. 4.7, čl. 4.8, čl. 4.9, čl. 4.10 nebo čl. 6.1, které nejsou zahrnuty pod porušení povinností podle čl. 4.12.1 těchto VOP či za jednání v rozporu s dobrými mravy nebo ohrožující veřejný pořádek;
je Provozovatel oprávněn omezit Uživateli přístup k uživatelskému účtu, a to trvalým zablokováním přístupu Uživatele k Aplikaci, resp. zablokování možnosti Uživatele užívat Aplikaci, nebo vyřadit jeho profil z databáze. Trvalým zablokováním přístupu Uživatele k Aplikaci je Uživateli trvale znemožněno založit si po zablokování přístupu nový profil v Aplikaci.
4.13 Omezení přístupu k uživatelskému účtu je zároveň odstoupením od Smlouvy Provozovatelem z důvodů uvedených v těchto VOP. Odstoupení má okamžitou platnost do budoucna. V případě omezení přístupu k uživatelskému účtu nebo vyřazení profilu z databáze bude Uživateli vrácena poměrná částka za nevyčerpaný Aktivní profil určená podle čl. 3.6.3 těchto VOP za podmínek dle čl. 3.9 těchto VOP. Tento postup se nevztahuje na situace, kdy došlo k porušení těchto VOP nebo právních předpisů.
5. PRÁVA A POVINNOSTI PROVOZOVATELE
5.1 Provozovatel není povinen dohlížet na obsah informací ukládaných v Aplikaci Uživatelem nebo jinak poskytnutých Uživatelem, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah těchto informací.
5.2 Provozovatel je oprávněn zejména za účelem ochrany Uživatelů kontrolovat dodržování pravidel užívání Aplikace stanovených těmito VOP a platnými právními předpisy a vymáhat jej za použití dostupných prostředků. Provozovatel je v této souvislosti také oprávněn kontrolovat profil Uživatele a jiný Uživatelem vkládaný obsah s ohledem na možný výskyt informací porušujících ustanovení těchto VOP, vždy však za maximálního respektování soukromí Uživatelů. Kontrola probíhá zpravidla preventivně automatizovanými strojovými prostředky, přičemž v případě podezření na porušení ustanovení těchto VOP zjištěného automatizovaně či z podnětu jiného Uživatele Provozovatel může provést ruční kontrolu. V případě zjištění závadného jednání či informací uveřejněných na profilu Uživatele, bude na takovou skutečnost Uživatel upozorněn a vyzván k nápravě. Nad rámec uvedeného je Provozovatel v případě zjištění závadného jednání či informací nebo jiného jednání porušujícího tyto VOP oprávněn bez předchozího upozornění takové informace znepřístupnit, či zcela odstranit, aniž by mu vznikla povinnost Uživatele informovat, či pořídit zálohu závadného sdělení, to vše dle povahy závadnosti (například nahlášený protiprávní obsah bude mazán vždy).
5.3 Provozovatel je oprávněn omezit počet registrovaných Uživatelů a odmítnout registraci jakéhokoliv Uživatele bez udání důvodu.
5.4 Provozovatel má právo dočasně nezobrazovat profil Uživatele na Portálu (vyřadit profil z databáze) v případě, že se Uživatel nepřihlásí do profilu ve lhůtě jednoho týdne od přijetí posledního vzkazu.
5.5 Provozovatel má právo omezit Uživateli – Sponzorovi přístup do veřejné databáze Uživatelů v případě, že si Uživatel nezakoupí Aktivní profil.
5.6 Provozovatel má právo ukončit Smlouvu a deaktivovat profil Uživatele v případě, že se Uživatel nepřihlásí do profilu ve lhůtě jednoho měsíce od přijetí posledního vzkazu.
5.7 Provozovatel nemá vliv a nenese jakoukoliv odpovědnost za ujednání či dohody mezi Uživateli, kteří na sebe získali kontakt prostřednictvím Aplikace. Taková ujednání či dohody jsou právním jednáním mezi takovými Uživateli, kteří za ně nesou plnou odpovědnost. Za normálních okolností Provozovatel nezná obsah komunikace a dohody mezi Uživateli, poskytuje pouze Aplikaci jako platformu. Výjimkou je například ověření podezření na porušení těchto VOP, viz dále ve VOP, nebo povinnost plynoucí ze zákona.
5.8 Provozovatel si vyhrazuje právo omezit či dočasně přerušit (i na dobu neurčitou) dostupnost Aplikace v případě nutností údržby vlastního HW a SW vybavení. V takovém případě má Uživatel, který má aktivovaný Aktivní profil, nárok na prodloužení Aktivního profilu o dobu výpadku.
5.9 Provozovatel si vyhrazuje právo trvale ukončit dostupnost Aplikace. V případě, že k ukončení dostupnosti Aplikace dojde v průběhu poskytování placených Služeb, bude Uživateli vrácena poměrná část za placené Služby (Aktivní profil).
5.10 Provozovatel neodpovídá za případné škody způsobené vnějšími vlivy, přerušením provozu, poruchou či výpadkem, ani za škody vzniklé v důsledku ztráty dat nebo neoprávněného přístupu k datům Uživatele na jeho účtu.
5.11 Provozovatel má právo odstranit z Aplikace vzkazy starší než 6 měsíců od jejich odeslání v rámci optimalizace Aplikace.
5.12 Provozovatel má právo v rámci optimalizace Aplikace odstranit z Aplikace vzkazy Uživatelů, kteří si deaktivovali uživatelský profil, nebo byl jejich profil vyřazen z databáze, nebo byl Uživateli omezen přístup k jeho Uživatelskému účtu.
5.13 Pokud Provozovatel provede změnu funkcionality Aplikace a/nebo jinou změnu dopadající na vlastnosti Aplikace dostupné Uživateli, bude o nich Uživatel informován na stránce; v případě takových změn není Uživateli zasílán e-mail nebo není jinak komunikována změna, než způsobem uvedeným výše. Jelikož je Aplikace webovou aplikací uloženou na serveru Provozovatele, není technicky možné zachovat různé verze Aplikace po provedení změn. Pokud Uživatel s provedenými změnami nesouhlasí, je oprávněn odstoupit od Smlouvy a přestat používat aplikaci, viz čl. 6.3.
6. PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE
6.1 Uživatel je povinen při využívání Aplikace dodržovat Smlouvu včetně VOP a obecně závazné právní předpisy. Zejména nesmí vkládat či v Aplikaci zveřejňovat nepravdivé, klamavé, či zavádějící informace, osobní údaje jiných nebo fiktivních osob, vkládat do Aplikace či jejím prostřednictvím zveřejňovat obsah porušující autorská práva či jiná práva duševního vlastnictví třetích osob, nebo porušující oprávněné zájmy třetích osob. Uživatel dále nesmí vkládat do Aplikace nebo jejím prostřednictvím šířit obchodní sdělení, ani sdělení, jejichž obsahem je nabízení či zprostředkování sexuálních nebo obdobných služeb či prostituce, případně sdělení o obsahu způsobilém vyvolat dojem návodu ke spáchání trestného činu.
6.2 Uživatel nesmí jakýmkoliv způsobem zneužívat, blokovat, či modifikovat jakoukoliv část Aplikace, ani se pokoušet získat neoprávněný přístup do Aplikace.
6.3 Uživatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 (čtrnácti) dnů ode dne uzavření Smlouvy, za podmínek dále uvedených v těchto VOP. K zachování lhůty postačí, pokud je odstoupení v této lhůtě prokazatelně odesláno Provozovateli. Odstoupení od Smlouvy musí Uživatel uplatnit u Provozovatele na adrese uvedené v čl.1.1. VOP nebo na e-mailové adrese info zavináč hledamsponzora tečka cz. K tomu může použít vzorový formulář, který je součástí těchto VOP.
6.4 Uživatel je oprávněn kdykoliv požádat o deaktivaci profilu a ukončení Smlouvy, a to kliknutím na tlačítko „Deaktivovat profil“ v Aplikaci nebo žádostí odeslanou na e-mailovou adresu info zavináč hledamsponzora tečka cz. V takovém případě Provozovatel znepřístupní profil do 48 hodin od obdržení žádosti Uživatele. Znepřístupněním profilu současně dojde k ukončení Smlouvy. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že Provozovatel bude uchovávat data poskytnutá Uživatelem za účelem možnosti obnovy uživatelského profilu na žádost Uživatele. V případě, že Uživatel požaduje vymazání svých osobních údajů současně se znepřístupněním profilu, zašle Provozovateli žádost o vymazání osobních údajů na e-mailovou adresu info zavináč hledamsponzora tečka cz a jeho osobní údaje budou vymazány do 48 hodin od obdržení žádosti. Některé osobní údaje Uživatele však budou ze strany Provozovatele dále zpracovávány v rozsahu popsaném v dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů“.
6.5 Uživatel bere na vědomí, že v případě porušení těchto VOP nebo obecně závazných právních předpisů, které bude vykazovat znaky trestné činnosti, mohou být osobní údaje Uživatele Provozovatelem předány orgánům činným v trestním řízení.
6.6 V případě stížností je Uživatel oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, jako dozorový orgán vykonávající dohled nad činností Provozovatele a subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Bližší informace je možné získat na webových stránkách: https://adr.coi.cz/cs. Uživatel je rovněž oprávněn obrátit se se svou stížností na Evropské spotřebitelské centrum České republiky, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS.
7. NAHLAŠOVÁNÍ OBSAHU PROVOZOVATELI
7.1 Každý Uživatel je oprávněn zaslat Provozovateli oznámení o protiprávní povaze informací uveřejněných v rámci Aplikace včetně informací, které jsou součástí konverzace Uživatelů. Oznámení musí obsahovat informace dostatečné k tomu, aby se z něj Provozovatel prokazatelně dozvěděl o protiprávní povaze informace, přičemž z něj musí vyplývat alespoň následující informace:
7.1.1 identifikace informace včetně jednoznačného údaje o přesném elektronickém umístění informace (URL, název profilu, uživatelské jméno, e-mail apod.);
7.1.2 zdůvodnění protiprávnosti informace;
7.1.3 název nebo jméno Oznamovatele a jeho e-mailovou adresu;
7.1.4 prohlášení potvrzující, že se Oznamovatel v dobré víře domnívá, že informace a tvrzení obsažené v oznámení jsou přesné a úplné.
7.2 Oznámení může být Provozovateli zasláno prostřednictvím Aplikace stisknutím tlačítka „Nahlásit“ nebo e-mailem na adrese info zavináč hledamsponzora tečka cz.
7.3 Provozovatel Oznámení přezkoumá a v návaznosti na tento přezkum učiní rozhodnutí spočívající v přijetí opatření podle čl. 7.4 těchto VOP nebo k odmítnutí přijetí opatření podle čl. 7.4 těchto VOP.
7.4 Pokud podle uvážení Provozovatele sdílením informace došlo k porušení povinnosti podle:
7.4.1 čl. 4.4 a/nebo čl. 6.1 těchto VOP či jakémukoliv jinému porušení právních předpisů, Provozovatel informaci odstraní; nebo
7.4.2 podle čl. 4.3, čl. 4.8, čl. 4.9 a/nebo čl. 4.10 těchto VOP, jiným, než v důsledku porušení dle čl. 7.4.1, Provozovatel přistoupí k omezení viditelnosti / znemožnění přístupu / přiřazení horší pozice k informaci nebo odstranění informace dle volby Provozovatele.
8. REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
8.1 Provozovatel Aplikaci průběžně aktualizuje tak, aby byla Aplikace dostupná prostřednictvím běžných aktualizovaných internetových prohlížečů, počítačů a mobilních zařízení. Provozovatel nesjednává s Uživatelem žádné aktualizace nad rámec těchto běžných aktualizací (aktualizace se provádí automaticky na serverech Provozovatele Aplikace).
8.2 V případě, že bude Uživateli ze strany Provozovatele poskytnuto plnění, které vykazuje vady, je Uživatel oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu u Provozovatele, a to elektronicky na e-mailové adrese info zavináč hledamsponzora tečka cz.
8.3 Uplatnění reklamace musí mít vždy písemnou podobu. Uživatel do písemného zdůvodnění reklamace uvede všechny údaje, které jsou nezbytné pro přezkoumání jejího odůvodnění, zejména však:
a) přezdívku a e-mailovou adresu, které Uživatel uvedl při registraci,
b) popis skutečností opravňujících k uplatnění reklamace,
c) doklady a dokumenty týkající se tvrzených skutečností,
8.4 O oprávněnosti reklamace rozhoduje Provozovatel. Provozovatel má povinnost uplatněnou reklamaci přezkoumat a vyřídit bez zbytečného odkladu a o výsledku reklamačního řízení Uživatele nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace informovat. V případě, kdy bude reklamace uznána, bude Uživateli připsáno plnění odpovídající rozsahu vadně poskytnutého plnění, pokud Uživatel výslovně neuplatní jiný nárok vyplývající mu ze zákona.
8.5 Za vady plnění se nepovažují nemožnost přístupu ke Službám, Aktivnímu profilu nebo jinému plnění z důvodu výpadku internetového připojení či technického zařízení Uživatele, nedostupnost Aplikace z důvodů na straně třetích osob, nedostupnost profilu či jiných plnění poskytovaných bezúplatně ani občasná nedostupnost plnění.
8.6 Uživatel je povinen uplatnit práva z vad bezodkladně po zjištění vady, či bezodkladně po tom, co vadu při vynaložení obvyklé pozornosti zjistit mohl. Uživatel je oprávněn vytknout vadu, která se na Službě projeví po dobu jejího trvání.
8.7 Má-li Služba vadu, je Uživatel oprávněn požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. V případě, že Provozovatel vadu neodstraní ve lhůtě dle čl. 8.4 těchto VOP nebo bude z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Uživatele, vada se projeví i po jejím odstranění, případně vada Služby zakládá podstatné porušení Smlouvy, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z ceny Služby (je-li poskytován placený Aktivní profil), případně může od Smlouvy odstoupit, pokud Provozovatel vadu neodstranil v přiměřené době tak, aby nezpůsobil Uživateli značné obtíže, pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením Smlouvy. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Služeb nevýznamná. Vadou je i rozpor v rozsahu, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě sjednaných ve Smlouvě, pokud je Služba nevhodná k účelu sjednanému ve Smlouvě nebo Služba neodpovídá těmto VOP a dalším pokynům a informacím zobrazeným v Aplikaci.
9. AUTORSKÁ PRÁVA
9.1 Provozovatel je vlastníkem Aplikace a vykonává veškerá majetková práva autora k Aplikaci ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.
9.2 Uživatel prohlašuje a zavazuje se, že je oprávněn ke zveřejnění, šíření a jakémukoliv nakládání s obsahem vloženým do Aplikace, tj. fotografiemi a informacemi, v potřebném rozsahu, a že tento obsah není zatížen právy třetích osob.
9.3 Uživatel uděluje Provozovateli licenci k užití vloženého obsahu v rozsahu, k účelu, po dobu a způsobem vyplývajícím z užití Aplikace. Licence opravňuje Provozovatele s obsahem libovolně nakládat, měnit jej, upravovat jej, zpřístupňovat jej a jinak s ním nakládat, to vše v rozsahu omezení funkcionalit Aplikace a pro potřeby provozu Aplikace a Portálu. Tato licence trvá do odstranění takového obsahu Uživatelem nebo Provozovatelem za podmínek dle těchto VOP.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1 Provozovatel dále Uživatele informuje ve smyslu odst. § 1820 a § 1826 Občanského zákoníku o tom, že
a) uzavřená Smlouva bude u Provozovatele uložena v elektronické podobě. Uživatel nemá k uložené Smlouvě přístup. Tyto VOP zasílá Provozovatel Uživateli na e-mail uvedený při registraci spolu s potvrzením o uzavření Smlouvy;
b) Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce a komunikace mezi Provozovatelem a Uživatelem probíhá pouze v českém jazyce;
c) Smlouva je uzavřena postupem dle čl. 2 VOP, tj. potvrzením registrace Uživatele ze strany Provozovatele;
d) předtím, než dojde k uzavření jakékoliv smlouvy, může Uživatel vložené údaje kontrolovat, měnit a opravovat;
e) Provozovatel při poskytování Služeb jedná v souladu s účinnými právními předpisy a v souladu s dokumentem „Informace o zpracování osobních údajů“ dostupným na webovém portálu Aplikace. Provozovatel není vázán žádnými kodexy chování, ať již dobrovolnými či závaznými.
f) Aplikace je dostupná a spustitelná v běžných podporovaných internetových prohlížečích Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox a Safari v počítači a mobilním zařízení Uživatele. Uživatel bere na vědomí, že je povinen průběžně aktualizovat aplikace internetových prohlížečů na nejnovější verze. V případě, že nebude možné Aplikaci a Služby řádně užívat z důvodu nevyhovujícího technického a programového vybavení Uživatele, neodpovídá Provozovatel za případné vady poskytovaných Služeb.
10.2 Smluvní strany souhlasí s tím, že komunikace a vzájemné doručování písemností může probíhat elektronicky na e-mailové adresy Smluvních stran.
10.3 Smluvní strany se dohodly, že Smlouva bude vykládána v souladu a vyvolá právní následky pouze dle ujednání ve Smlouvě výslovně vyjádřených a dle zákona, s vyloučením následků plynoucích ze zvyklostí a zavedené praxe Smluvních stran, k obchodním zvyklostem zachovávaným obecně anebo v daném odvětví se nepřihlíží.
10.4 V případě, že jedno nebo více ustanovení Smlouvy nebo těchto VOP bude považováno za nezákonné, neplatné nebo nevynutitelné, taková nezákonnost, neplatnost nebo nevynutitelnost se nebude dotýkat ostatních ustanovení Smlouvy nebo těchto VOP, která budou vykládána tak, jako kdyby tato nezákonná, neplatná anebo nevynutitelná ustanovení neexistovala. Smluvní strany souhlasí s tím, že veškerá nezákonná, neplatná nebo nevynutitelná ustanovení budou nahrazena ustanoveními zákonnými, platnými a vynutitelnými, která se nejvíce blíží smyslu a účelu Smlouvy a těchto VOP.
10.5 Spory vzniklé při plnění Smlouvy nebo v souvislosti s ním budou strany řešit primárně dohodou. Nebude-li dohoda možná, budou veškeré spory řešeny před soudy České republiky. V případech, kdy zákon tuto dohodu připouští, se Smluvní strany dohodly, že místně příslušným je soud podle místa podnikání Provozovatele.
10.6 Provozovatel je oprávněn Aplikaci a Portál měnit, včetně obsahu, jejich funkcí a vlastností, z důvodu rozšiřování poskytovaných Služeb a uživatelského komfortu na Portálu. Uživateli provedením takové změny nevzniknou dodatečné náklady. Změnu Provozovatel Uživateli vždy předem oznámí prostřednictvím Portálu nebo na elektronickou adresu uvedenou Uživatelem. V případě, že by taková změna měla významný dopad na přístup Uživatele k Aplikaci a Portálu nebo na jejich využívání, oznámí Provozovatel provedení změny alespoň 30 dnů před jejím provedením. Oznámení bude v takovém případě zasláno v textové podobě na elektronickou adresu uvedenou Uživatelem. Uživatel má v případě takové významné změny právo vypovědět Smlouvu ve lhůtě 30 dnů od okamžiku, kdy je mu provedení významné změny oznámeno.
10.7 Provozovatel je oprávněn tyto VOP kdykoliv jednostranně změnit, přičemž změnu je povinen sdělit bez zbytečného odkladu Uživateli na elektronickou adresu uvedenou Uživatelem a současně aktuálním zněním VOP nahradit v Aplikaci stávající VOP. Změněné VOP nabývají účinnosti okamžikem zveřejnění v Aplikaci, avšak vůči stávajícím Uživatelům se stávají účinnými vyjádřením souhlasu Uživatele s jejich novým zněním. Souhlas s novým zněním VOP může být ze strany Uživatele učiněn buď výslovně kliknutím na tlačítko vyjadřující souhlas, nebo konkludentně pokračováním v používání Aplikace poté, co byla změna VOP Uživateli oznámena. Pokud Uživatel se zněním nových VOP nesouhlasí, je povinen se používání Aplikace zdržet a může deaktivovat svůj profil. V případě, že k deaktivaci profilu z důvodu nesouhlasu s novými VOP dojde v průběhu poskytování placených Služeb, bude Uživateli vrácena poměrná část za placené Služby (Aktivní profil).
10.8 Tyto VOP jsou platné a účinné od 11/8/2024.
10.9 Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy
(Tento formulář vyplňte a pošlete jej Provozovateli zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od Smlouvy.)
Oznámení o odstoupení od Smlouvy
Adentech, s.r.o.
Lindnerova 1610/4
180 00 Praha 8
IČO: 054 44 233, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 263744
e-mail: info zavináč hledamsponzora tečka cz
Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od smlouvy o užívání seznamovací aplikace na portálu www.hledamsponzora.cz, www.hladamsponzora.sk, www.sponsorsuche.eu, sponsor.dating, www.sponsordate.com.
- datum uzavření Smlouvy / datum registrace:
- jméno a příjmení Uživatele:
- adresa Uživatele:
- e-mail Uživatele:
- datum:
…………………………………
podpis Uživatele
(pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě)
PŘÍLOHA Č. 1 – CENÍK
1. Cena Služeb
Zvolená životní úroveň |
Počet konverzací |
Cena / období |
Základní komfort |
5 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
Průměrný komfort |
5 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
Vysoký standard |
5 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
Luxusní životní styl |
3 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
Exkluzivní životní styl |
2 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
Materiální blahobyt |
1 |
1.210,- Kč / 49 EUR / měsíc, nebo po vyčerpání stanoveného limitu pro počet odemknutých konverzací, podle toho, k čemu dojde dříve |
1.1. Životní úroveň Uživatel zvolí v okamžiku vytvoření profilu (dále jen „Životní úroveň“). Takto zvolenou Životní úroveň je po dobu trvání účinnosti Smlouvy Uživatel oprávněn změnit, a to v nastavení uživatelského účtu. V případě změny z:
1.1.1. nižší Životní úrovně na vyšší Životní úroveň, dojde ke změně Životní úrovně Uživatele, a dále ke snížení počtu zakoupených konverzací podle nově změněné Životní úrovně, pokud je to v daném případě relevantní, a
1.1.2. z vyšší Životní úrovně na nižší Životní úroveň, dojde pouze ke změně Životní úrovně, nikoliv ke změně počtu zakoupených konverzací.
1.2. Změna Životní úrovně nemá dopad na cenu Služeb ve smyslu zvýhodnění služby.
Př.: Pokud Uživatel zvolí Životní úroveň „Materiální blahobyt“, bude mu za cenu 1.210,- Kč zpřístupněna 1 (jedna) konverzace. Pokud následně nově zvolí/změní Životní úroveň na „Průměrný komfort“, bude mít i nadále přístup pouze k 1 (jedné) konverzaci, a to za původně sjednanou cenu.
1.3. Pokud má uživatel Sponzor v Aplikaci více než jeden profil, bude mu u všech jeho profilů, automaticky nastaven stejný ceník, a to podle toho profilu, ve kterém má k dispozici nejmenší počet odemknutých konverzací.
2. Negativní zkušenosti a dopad na rozsah poskytovaných Služeb
2.1. Na udělení Negativní zkušenosti podle čl. 4.5 těchto VOP bude příslušný Uživatel Provozovatelem e-mailem upozorněn.
2.2. Počet udělených Negativních zkušeností ovlivní počet konverzací, které má Uživatel Sponzor v danou chvíli k dispozici podle pravidel uvedených v čl. 1 této přílohy č. 1 VOP níže uvedeným způsobem:
Počet Negativních zkušeností |
Počet konverzací |
1 |
stávající počet konverzací |
2 |
stávající počet konverzací minus 1 (jedna) konverzace |
3 |
stávající počet konverzací minus 2 (dvě) konverzace |
4 |
stávající počet konverzací minus 3 (tři) konverzace |
5 |
stávající počet konverzací minus 4 (čtyři) konverzace |
2.3. Minimum je jedna konverzace.
2.4. Provozovatel může na žádost Uživatele Sponzora Negativní zkušenosti skrýt z jeho veřejného profilu. Pokud z jakéhokoliv důvodu Provozovatel skryje 1 (jednu) či více Negativních zkušeností Uživateli Sponzorovi, projeví se takové skrytí pouze navenek, ale nemá vliv na počet znepřístupněných konverzací podle čl. 2.1 této přílohy č. 1 VOP.
2.5. Tato příloha je zveřejněna pouze v Aplikaci a Provozovatel si vyhrazuje právo ji kdykoliv v průběhu trvání Smlouvy změnit, přičemž změna se projeví/uplatní pouze na Aktivní profily zaplacené po provedení změny této přílohy. O změněné ceně za Aktivní profil je Uživatel rovněž informován vždy před provedením platby za Aktivní profil.
3. Kompatibilita
3.1. Aplikace je kompatibilní s těmito prohlížeči v těchto verzích:
Chrome ve verzi od 105.0;
Safari ve verzi od 15.6;
Edge ve verzi od 104.0;
Firefox ve verzi 104.0.
3.2. Provozovatel neručí, neodpovídá a nijak negarantuje kompatibilitu a bezvadnost Aplikace při využití jiných prohlížečů a/nebo jejich verzí. Jakékoliv nestandardní chování Aplikace pak není vadou.